piątek, 14 czerwca 2013

Sweeeet foci na faceboooku :D Kicz ,czy Hit

            Zacznę  od tego, że  prawie  każda  nastolatka lub nastolatek ma  na swoim  profilu jakieś
zdjęcia, które są kompromitujące  lub atrakcyjne. Natomiast  ja  osobiście uważam iż jest to żałosne  takie  zdjęcia  na  photoshopachi  że każdy  człowiek , który jest przeciętny może wyglądać jak idealna osoba.
Na tym portalu można być kim kolwiek  się zamarzy . Każde zdjęcie  może  zostać  dodany  na  jakiś ośmieszający portal np. Wiocha.pl  czy  coś w tym stylu .
 Ja nie  ukrywam  mam  kilka zdjęć  ale  nie  takich mam   z profesjonalnej sesja  zdjęciowej ,którqa była zrobiona  na  obozie rok  temu. Ale  to  sie nie równa   z Sweeeeet  focimi przy lustekru  z dzióbkiem  jak  u  kury :D. Według mnie  jest  to  totalny obciach i nie rozumiem tego poco one to robią :D.

Powered By Blogger