poniedziałek, 11 lutego 2013

Czy plotki to nasz wróg ??

           Jak sama nazwa wskazuje rozchodzi się o plotki.  

         Niektórzy sądzą, że  plotki są złe ja kiedyś też tak myślałam ale teraz tak nie. Osobiście sądzę,  że plotki to jest po prostu rodzaj fikcyjnego opowiadania na jakieś temat danej osoby, . Czasami tak zwane plotki mają ziarnko prawdy.  Mi się osobiście plotki kojarzą ze starszymi paniami , które siedzą na ławce i  rozmawiają o wszystkim np o jakieś Irence która coś  tam zrobiła i przekazują dalej. No i tak  tworzy się plotka. No i kiedy ta nasza cała plotka dojdzie do potencjalnej osoby która jest właśnie obgadywana to będzie tworzony taki scenariusz że na przykład będzie  można nakręcić kolejną '' Modę na Sukces ''. 
     Są też te dobre plotki mające w sobie pozytywne znaczenie prawdy, której może sam zainteresowany ją powiedzieć , aby mogło się  o nim  rozmawiać jak  najwięcej i w samych  superlatywach. Ale też musi  on uważać  za rojącą się tzw fikcję . 
       Ja proponuje z własnego można powiedzieć doświadczenia  nie  plotkować na nikogo i nie tworzyć plotek o kimś  bo  to  może się czasami skończyć nie przyjemną sytuacja dla nas  i  dla przeciwnej strony.
Sami nie chcielibyście być w takiej sytuacji obgadywania za plecami mi się osobiście tak zdarzyło.  Mimo spekulacji  tej osoby kiedyś i dziś to mogę powiedzieć że nie chcę stracić bliskiej mi osoby przez takie coś . 
          Dlatego ja radzę jeszcze raz nie obgaduj to nie będziesz obgadywany nigdy . 
        Myślę że mój dzisiejszy post uświadomi was przy najmniej  w jednej drugiej  że plotkować jest nie warto powie to każdy z was. Zapraszam  do  refleksji :).
      
Powered By Blogger