niedziela, 25 listopada 2012

What ???

   Hmm dzisiejszy  temat  posta mówi sam  za siebie, czyli o wyrażaniu  samego siebie po  przez popkulturę .  W jakim przedzielę się mieszczę?? Czy umiem  odnaleźć sama siebie ????  Czasami zadaje sobie takie pytania i  niewiem jak  na nie odpowiedzieć. Myślę, że czasami  jestem  po trochę punkiem ,  emo lub skatem. Ale często  jestem samą sobą wyrażam się w dosyć specyficzny sposób raz chodzę ubrana na kolorowo, ale dosyć  często (zawsze) ubieram  sie na czarno  w stylu punk. Wiele osób ze szkoły uwarza mnie za dziwaczkę, ponieważ nie ubieram się tak samo  jak oni i  mam  inne poglądy  na świat , który mnie otacza. Załóżmy, że na przykład (autetycznie) II września wszystkie osoby z mojego osiedla (tak to  mogę nazwać  część Morąga w której  mieszkam ) poszło do  szkoły  w bluzach  besbollówkach co  druga osoba miała dokładnie taką samą. Według  mnie to  było śmieszne ,  dlatego  bo każdy  jest  inny  a wszyscy  stoimy w szeregu, w którym nie możemy  się wyróżniać, a jeśli  to  zrobimy  to  te osoby (Wyjątki) zliczają nas za to  jak  się  ubieramy  jak się zachowujemy i  za wiele , wiele innych  spraw dotyczących  nas samych.....
    Natomiast  ja  pogłębszych  przemyśleniach wole być sobą i wam to też serdecznie polecam ,  bo bycie sobą to jest coś pięknego i  takiego innego. :D
Powered By Blogger